8.10.2009
Na návrhu nového "véeferka" se nepodíleli jen Japonci, vznikal nedaleko Říma a účastnil se na něm také italský designer Teofilo Plaza. Cílem celého týmu bylo vytvořit sportovně laděný motocykl, na kterém by nebyl problém cestovat na dlouhé vzdálenosti. Jak se jim to povedlo, ukáže až praxe, zatím si řekněme základní technické údaje.
Motor: Kapalinou chlazený 4-takt UNICAM 76° V-4
Zdvhový objem: 1 237 ccm
Vrtání x zdvih: 81 x 60 mm
Kompresní poměr: 12:1
Největší výkon: 127 kW při 10 000 ot./min
Nejvyšší kroutící moment: 129 Nm při 8 750 ot./min.
Objem palivové: 18,5 l
Spotřeba: 6,45 l/100 km
Alternátor: 560 W
Spojka: Hydraulická
Převodovka: 6 stupňů
Sekundární převod: Kardan
Rozvor: 1 545 mm
Výška sedla: 815 mm
Světlá výška: 125 mm
Pohotovostní hmotnost: 267 kg
Přední vidlice: Teleskopická 43 mm, částečně nastavitelná, zdvih 120 mm
Zadní kyvná vidlice: Systém Pro-Link, nastavitelná, zdvih 130 mm
Pneu: Přední 120/70 ZR17, zadní 190/55 ZR17
Brzdy: Přední 2 kotouče 320 mm, šestipístkové brzdiče, zadní 276 mm, dvoupítskový brzdič, obě C-ABS